niezalezna.pl - strefa wolnego słowa
29 czerwca 2017

Polska firma będzie budować pływające hotele

Dodano: 20.04.2017 [21:37]
Polska firma będzie budować pływające hotele - niezalezna.pl
foto: By Trondheim Havn from Trondheim, Norway - Queen Mary 2Uploaded by beagle84, CC BY-SA 2.0, https://commons.wikimedia.org/w/index
Trójmiejska stocznia Crist będzie miała swój udział w budowie ogromnych statków pasażerskich, które realizuje światowy potentat w tej branży - STX France. To już kolejne prestiżowe zlecenia gdyńskiego przedsiębiorstwa dla francuskich firm.

Stocznia podpisała kontrakty z STX France, światowym potentatem w budowie pływających hoteli, na konstrukcję modułów dla dwóch ponad 300-metrowych wycieczkowców.

Budowane jednostki z serii Meraviglia mogą zabrać na pokład ponad 5700 pasażerów i 1500 członków załogi. Całkowita wartość każdego statku szacowana jest na półtora miliarda euro.

Przedmiotem dwóch kontraktów jest m.in. w pełni wyposażony blok pływający o długości 125 m. Masa tylko tego fragmentu to blisko 6000 ton, co pokazuje skalę wielkości tych projektów

– powiedział Tomasz Wrzask, PR & Marketing Manager, CRIST S.A.

STX France to stocznia zlokalizowana w Saint Nazaire, czołowy europejski producent wielkich statków pasażerskich typu cruizer, mająca w swoim portfolio m.in. France, Queen Mary 2, Oasis of the Seas i Allure of the Seas.

CRIST liczy na stałą współpracę z francuską stocznią.
Autor: Źródło:
DZIAŁ:
Opinie użytkowników
Regulamin Forum:
Na forum niezalezna.pl publikujemy opinie użytkowników naszego portalu. Wszystkie posty podlegają moderacji. Bezwzględnie usuwane będą wpisy zawierające groźby karalne i wszelkie prowokacje godzące w Niezależną. Nie publikujemy wpisów wulgarnych, zwalczamy trollowanie. Nie tolerujemy spamu i postów pisanych wyłącznie Caps – Lockami. Ze względu na ograniczoną do 1500 znaków długość komentarzy zastrzegamy sobie prawo do usuwania obszernych artykułów wklejanych w postach w sytuacji, kiedy można wykorzystać link. Wszelkie zastrzeżenia natury regulaminowej prosimy zgłaszać na: pocztę strażnika forum

Żal, że zniszczyli stocznie. Najgorszym szkodnikiem jest hyży rój, co pojechał na saksy do Brukseli. Wraz z innymi Sikorskojimi, Schetynojskimi, Kopaczyskimi, Balcerowiczyjskimi, Roztowskijskimi, Raczkowskijskimi, niszczyli skutecznie stocznie, huty, przemysł lekki, handel, szkolnictwo...... Zubożyli społeczeństwo Polskie, przegonili za granicę, zrobili z nas dziadów, niewolników, zostawili kraj istniejący teoretycznie, TWIERDZĄC , że polskość to nienormalność.... i kamieni kupa.

Na statkach zarabia najwięcej stocznia budująca , a nie
podwykonawcy czy poddostawcy. Przed likwidacją-najlepszą
stocznią w Polsce była StoczniaSzczecińska/Piotrowsk,Żarnoch,konstr.Nowak, itd./
Standard budowy I cena = stoczniom koreanskim- dla
General Cargo 32000 DWT pod tę samą flagę I clasę.
St.Gdańska i Komuna to poziom polonezów przy autach z Japonii czy Niemiec tamtego czasu.
Stocznię Szczecińską podciął nijaki Piechota lump minister
z SLD, a następnie to Ryży ze swoją koterią.
W latach 60-70 po Budowie Okrętów na PG przciętnie po 5-10 latach inżynier stawał się Stoczniowcem-kadrą. /nie dotyczy studiowych wieczorowych/.

Całkiem nieźle jak na Polske w ruinie i sprzedane przez Tuska stocznie. PiS to ma jednak rozmach.

Kto je zbuduje? Przecież Folksdojcz tusk to cwany squrwysyn. On wiedział, że likwidując stocznie, wypędza też jej pracowników do Norwegii i innych krajów. Nie będą mu bruździli w wyborach, bo ich nie będzie w kraju i nie będą mszcząc się głosowali na kogoś innego, a stocznia jest prawie nie do odtworzenia. Bo FACHOWCÓW TRZEBA SZKOLIĆ LATAMI.

To moze ELEKTRYK zlapie jakies kable?

"STX Europe AS, formerly Aker Yards ASA, was until 2012 a subsidiary of the South Korean industrial chaebol STX Corporation.[2]

With headquarters in Oslo, Norway, STX Europe operated 15 shipyards in Brazil, Finland, France, Norway, Romania and Vietnam. The company had three business areas: Cruise & Ferries, Offshore & Specialized Vessels and Other Operations.

In 2012, with rising outstanding debts, STX retained the Finnish cruise shipbuilding yard and sold the remainder as STX OSV Holdings, (Offshore & Specialist Vessels), including all the yards, to Fincantieri, which renamed the group Vard.

The Turku shipyard was sold, 70% to Meyer Werft and 30% to the Finnish government, in September 2014. Meyer Werft acquired the Finnish government's 30% in April 2015."

https://www.stxons.com/service...

"STX Offshore & Shipbuilding (Korean: STX조선해양) is a South Korean shipbuilding company. It is the world's fourth largest shipbuilder,[1] owning STX Europe, Europe's second largest shipbuilding group. It has built about 700 ships 40 years in Busan and Jinhae."

Wreszcie Polska firma. Dziękujemy za odbudowę Polski i powrót do silnej gospodarki i dużych Przedsiębiorstw. ZELMER sprzedany Niemcom przez Platformę już nie istnieje =marka Polska której już nie ma. Dość wygranych przetargów przez spółki bez kadry i sprzętu tylko z układami.
W ramach :www.sprzedampolskę.ms@gov.pl na stronie The Economist w maju 2010r (tuż po katastrofie nad Smoleńskiem)? Czy nie zbieg okoliczności?

Witold

"Wreszcie Polska firma. Dziękujemy za odbudowę Polski i powrót do silnej gospodarki i dużych Przedsiębiorstw."

Jezeli POLSKA jest podwykonawca dla firm Koreanskich z nanych z taniej sily roboczej, to znaczy ze Polska sprzedaje ponizej kosztow firmy koreanskiej.

Caly profit (zysk) idzie na konto Koreanczykow!

To dobre aby wejsc na rynek, i zatrudnic tania Polska sile roboczA gdzie profit?

"Stocznia podpisała kontrakty z STX France, światowym potentatem w budowie pływających hoteli, na konstrukcję modułów dla dwóch ponad 300-metrowych wycieczkowców."

"Przedmiotem dwóch kontraktów jest m.in. w pełni wyposażony blok pływający o długości 125 m. Masa tylko tego fragmentu to blisko 6000 ton, co pokazuje skalę wielkości tych projektów

Budowane jednostki z serii Meraviglia mogą zabrać na pokład ponad 5700 pasażerów i 1500 członków załogi."

To czy to 300 metrowiec czy 150?

Całkowita wartość każdego statku szacowana jest na półtora miliarda euro.

Półtora miliarda euro?

To strasznie tanio szczegolnie za 300 metrowiec!.

Super Yachty 79 -100 metrowe dl 30 osob z obsluga kosztuja 500 milionow ....

300m cały statek, podwykonawca ma zbudować 125m.

Statek jest tani w przeliczeniu na metr-bieżący, bo to komercja - inwestycja ma się po paru latach zwrócić. Jachty dla miliarderów to luksusowe zabawki, ew pralnia brudnych pieniędzy - muszą być drogie.

stoczniowiec

"Statek jest tani w przeliczeniu na metr-bieżący, bo to komercja - inwestycja ma się po paru latach zwrócić.
Jachty dla miliarderów to luksusowe zabawki, ew pralnia brudnych pieniędzy - muszą być drogie."

Dzieciaku nie pieprz glupot!
Od kiedy ceny statkow ocenia sie w metrach bieżących?
W metrach bieżących to mozesz oceniac ceny plytkich barek plaskodennych do transportu piasku!

Przeczytaj i przestudjuj informacje w tym bardzo intelektualnie napisanym artykule.

Z ciebie taki stoczniowiec jak z Walamiesa intelektualista "Bolek".

Bawisz sie w stoczniowca jak plastikowymi stateczkami jak mama ci robi kapiel w wannie?

Eurotowarzysze
Czy macie coś przeciwko temu?

-Polsce i Polakom 25 cennych lat. Trzeba tej antypolskiej świni odebrać nasze obywatelstwo bo chyba nikt w histori nie zrobil tyle krzywdy naszej Ojczyźnie co ta bolkowa lachudra. To przez niego Polacy przestali chodzić na wybory bo glosowali na prawicę a znowu rzadzili komuniści i wszelakie TW-u ścierwo rokradając majątek narodowy wypracowany prze wiele pokoleń Polaków.

budowane sa na rzece piekne domy -mieszkalne,cos innego-to teraz trend.Biedacy maja mozliwosc podziwiac,wodne apartamenty.

Pan Marek Nowicki idzie na łatwiznę, powielając niesprawdzone informacje. STX to firma z Korei Płd, we Francji mają tylko jedną z wielu stoczni. Natomiast cruisery "...of the Seas" nie mają nic wspólnego z Francją, oba zostały wyprodukowane w Turku.

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | www.gazetapolska.pl | www.panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl