Telewizja Republika podała naszego newsa o katastrofie smoleńskiej. Kto go nie dostrzegł?

Bartosz Staszewski, PRS Team.net; creativecommons.org/licenses/by-sa/2.5/deed.en

  

Telewizja Republika w swoim głównym serwisie informacyjnym jako pierwszy news wyemitowała materiał „Gazety Polskiej Codziennie” dotyczącą faktu, że polski samolot, który rozbił się w Smoleńsku 10 kwietnia 2010 roku, uderzył w ziemię kołami. Polsat i TVN zupełnie pominęły w ogóle tę informację.

Dziś „Gazeta Polska Codziennie” poinformowała, że „wyniki badań sekcji zwłok pary prezydenckiej jednoznacznie wskazują na to, iż samolot Tu-154M, którym polska delegacja leciała do Katynia 10 kwietnia 2010 r., uderzył w ziemię kołami, a nie - jak podaje wersja MAK-u i raport Jerzego Millera - w pozycji odwróconej. Ustalenia polskich i zagranicznych biegłych potwierdzają zeznania naocznych świadków wydarzenia".

Czytaj też: Przełomowe ustalenia śledczych atakowane kpinami. ODPOWIADAMY argumentami

„Gazeta Polska Codziennie” dotarła do wstępnych wyników sekcji zwłok śp. Pary Prezydenckiej. Według ustaleń dziennikarzy, wnioski z pracy biegłych wnoszą przełomowe informacje do śledztwa smoleńskiego. Przeczą one dotychczasowym tezom zawartym w raportach rosyjskiego MAK-u i Jerzego Millera. Może to być punkt zwrotny w śledztwie.

Informację podała w swoim głównym serwisie informacyjnym Telewizja Republika, zupełnie nie dostrzegły jej natomiast Polsat i TVN. 

Włączmy dzisiaj serwisy informacyjne i zobaczymy, kto jest kłamcą smoleńskim na własne oczy

- stwierdził dziś Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny „GPC”.

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: niezalezna.pl

Udostępnij

Tagi

Wczytuję komentarze...

Kto się lansował na proteście niepełnosprawnych? Znane twarze korzystały dziś z ostatniej szansy

/ Tomasz Hamrat/Gazeta Polska

  

Po 40. dniach niepełnosprawni i ich opiekunowie w końcu zawiesili swój protest. Wpisy niektórych polityków na Twitterze nie pozostawiają wątpliwości, że ludzka tragedia służyła im za okazję do lansowania się. Wielu sympatyków opozycji pojawiło się dziś podczas konferencji pod Sejmem. Ciężko było ją wręcz odróżnić od innych spędów tzw. "obrońców demokracji".

Rodzice osób niepełnosprawnych poinformowali, że zawieszają swój protest.

Po 40 dniach zawieszamy protest w Sejmie; decyzja została podjęta jednomyślnie – powiedziała Iwona Hartwich.

CZYTAJ WIĘCEJ: To dopiero niespodzianka! Hartwich ogłasza zawieszenie protestu. Szczegóły na specjalnej konferencji prasowej

I wszyscy cieszą się z tej decyzji, tylko "totalna opozycja" ma jakieś "ale". Te wpisy na Twitterze polityków Platformy Obywatelskiej i Nowoczesnej, mówią same za siebie. W końcu każda okazja jest dla nich dobra, by uderzyć w partię rządzącą.

Politycy twierdzą, że protestujący w Sejmie traktowani byli niegodnie, okazuje się, że nie jest to prawdą. Jedna z matek podziękowała dziś masażystom, bo dzięki nim ich dzieci czuły się jak na "turnusie rehabilitacyjnym".

A podczas dzisiejszej konferencji, która była jednocześnie zakończeniem protestu, pod Sejmem zebrała się sama śmietanka. Był "Farmazon", TW Matka, Agata Młynarska, a głos zabrała nawet Anna Komorowska. Aż trudno odróżnić to wydarzenie od innych demonstracji przyjaciół totalnej opozycji.

Internauci snują teraz domysły, co będzie dalej z najgłośniejszą uczestniczką protestu i jej słynną kuchnią.

 

Źródło: twitter.com, niezalezna.pl

Udostępnij

Tagi

Wczytuję komentarze...

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.


Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl