Miłośnik nazistów na listach Tuska » czytaj więcej w Gazecie Polskiej! Więcej »

Social Media w służbie biznesu?

Wraz z rozwojem mediów społecznościowych, ich ogromny potencjał zaczęli doceniać także przedsiębiorcy.

mat. pras.
Wraz z rozwojem mediów społecznościowych, ich ogromny potencjał zaczęli doceniać także przedsiębiorcy. Nie wszyscy jednak w pełni świadomie mogli wykorzystywać dostępne narzędzia marketingowe. Z pomocą przychodzi jednak najnowsza publikacja „Twoja firma w Social Media”, czyli podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Autorem książki jest Marcin Żukowski - ekspert mediów społecznościowych, wykładowca oraz team leader agencji interaktywnej Mint Media. Na 192 stronach wyjaśnia on zasady skutecznej komunikacji, bazując na doświadczeniu firm z Polski i zagranicy.

- Jesteś blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, które do Ciebie pasują. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjęciami umieszczonymi na Pintereście i Instagramie. Zaproś ich do wirtualnego spotkania filmem umieszczonym na YouTube. Na pewno nie wydasz na tę działalność fortuny, bo tu liczą się Twój czas i zaangażowanie, nie pieniądze. Tylko... skoro to takie fantastyczne kanały, dlaczego tak niewiele firm umiejętnie z nich korzysta? - czytamy w opisie książki.

„Twoja Firma w Social Media” to zbiór praktycznych porad na temat tego, jak korzystać z narzędzi mediów społecznościowych, aby prowadzić efektywne, a nie tylko efektowne działania w sieci. Całość została poparta przykładami zarówno polskiego, jak i zagranicznych rynków, co czyni książkę doskonałym przewodnikiem dla marketingowców, specjalistów public relations oraz właścicieli małych i średnich firm.

Pytany o to, dlaczego zdecydował się właśnie na wydanie książki i zamieszczenie właśnie w niej Marcin Żukowski tłumaczy, że taka forma daje możliwość zebrania w jednym miejscu sporej dawki wiedzy, którą potem można wykorzystać we własnych działaniach marketingowych.

- Wiele razy słyszeliśmy już o śmierci papieru. Te pogłoski są jednak zdecydowanie przesadzone. Książki mają przyszłość – pisze się je nawet o social media, które ten koniec miały na nie sprowadzić. Ta forma daje nam możliwość zebrania w jednym miejscu sporej dawki wiedzy, którą potem można wykorzystać we własnych działaniach marketingowych. Moim celem, było zaangażowanie czytelnika, pokazanie mu palety możliwości, aby mógł wybrać coś dla siebie i sprawdzić, czy w jego biznesie społeczności okażą się pomocne - mówi autor Marcin Żukowski.


Książka jest już dostępna na rynku zarówno w wersji papierowej, jak i elektronicznej.

- Jesteśmy dumni, że spod pióra Marcina wyszła tak ciekawa pozycja. Cieszymy się, że członkowie naszego zespołu są specjalistami potrafiącymi poszerzać wiedzę klientów i edukować rynek. „Twoja Firma w Social Media” to dowód na to, że dbamy, aby klienci dobrze rozumieli media społecznościowe i potrafili się w nich odnaleźć – mówi Aleksandra Matula, Client Service Director Mint Media.

 



Źródło: niezalezna.pl,knowledgehub.pl

 

prenumerata.swsmedia.pl

Telewizja Republika

sklep.gazetapolska.pl

Wspieraj Fundację Niezależne Media

Chcesz skomentować tekst? Udostępnij treść i skomentuj w mediach społecznościowych.
rz
Wczytuję ocenę...
Zobacz więcej
Niezależna TOP 10
Wideo