TVP broni spotu który pokazał Tusk... i zapowiada na wieczór pierwszą emisję

flickr.com/photos/kancelariapremiera

Spot będzie od dziś wieczorem emitowany w TVP - poinformował nas rzecznik TVP, Jacek Rakowiecki. Broni też spotu, który zaprezentował na konferencji prasowej Donald Tusk, twierdząc, że nie jest to element kampanii wyborczej PO i zapowiada jego emisję już dzisiaj wieczorem. Za wyświetlenie klipu do stacji telewizyjnych trafi 6 mln zł.

Łączny koszt spotu wyniesie ponad 7 milionów złotych - poinformował portal rp.pl, powołując się na dane z kancelarii premiera. Większość tej kwoty, czyli 6,2 miliona zł to koszt emisji, czyli zarobek stacji telewizyjnych, które spot w trakcie kampanii wyborczej zaprezentują.

Telewizja Publiczna pytana czy nie uważa takiego klipu za element kampanii wyborczej, broni Donalda Tuska, tłumacząc, że to spot frekwencyjny.

-
Jak tematyka 10-lecia Polski w Unii Europejskiej miałaby by być "elementem kampanii wyborczej"? Chyba, że w sensie angażowania wszystkich Polaków w sprawy unijne, a co za tym idzie – traktując ten spot jako pro frekwencyjny - tłumaczy nam rzecznik TVP, Jacek Rakowiecki. Jak przekonuje, klip nie ma "żadnych konotacji partyjnych", a nawet "w równym stopniu „promuje” SLD, PiS i PO, jako partie, które mają swój konkretny wkład w akces Polski do Unii".

Czyżby? Wybory europejskie odbędą się 25 maja. W ramach tzw. "promocji" 10 rocznicy wejścia do Unii Europejskiej w całej Polsce w okresie 1-10 maja odbędą się spotkania polityków Platformy Obywatelskiej (w tym premiera i ministrów startujących w wyborach do Parlamentu Europejskiego) z wyborcami, finansowane z tej właśnie "promocyjnej" unijnej puli.

Sam Donald Tusk zadbał, by kampania prounijna kojarzyła się nie, jak przekonuje rzecznik TVP partiami opozycyjnymi, tylko z nim i z Platformą Obywatelską. Już wczoraj, by zachęcić do oglądania spotu, umieścił krótkie nagranie, gdzie sam śpiewa do melodii jaka pojawia się w spocie (piosenka "Hey Jude" zespołu The Beatles), a dziś w towarzystwie minister Elżbiety Bieńkowskiej zaprezentował go dziennikarzom. Pani minister była wręcz oburzona, że spot za 7 milionów złotych nie powoduje dreszczy.

OBEJRZYJ SPOT, KTÓRY WEDŁUG TVP NIE MA ZWIĄZKU Z KAMPANIĄ WYBORCZĄ


 
Źródło: rp.pl,niezalezna.pl,Gazeta Polska Codziennie

Udostępnij


Wczytuję komentarze...

Młodzi europejczycy mówią "stop" imigrantom. Rozwieszają na stokach Alp transparent - "Wracaj do ojczyzny"

/ https://twitter.com/BrittPettibone/status/987664050418044929/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw&ref_url=https%3A%2F%2Ftwitter.com%2Fbrittpettibone%2Fstatus%2F987664050418044929

"Granica zamknięta. Nie zrobisz z Europy domu. Nie ma mowy. Wracaj z powrotem do ojczyzny" - takie hasło wypisane na gigantycznym transparencie zawisło dzisiaj na stokach Alp. Setka młodych Europejczyków z rożnych krajów sprzeciwia się napływowi imigrantów.

Helikoptery kontrolujące francuską granicę, siatki rozstawione wzdłuż niej przez młodych ludzi, gigantyczny transparent - to część akcji "Bronić Europę" (Defend Europe).

Zorganizowana w kontrze do ciągłego napływu nielegalnych imigrantów, ma zniechęcić ich do przekraczania francuskiej granicy. 

A tych nie zatrzymują ani śnieżne klify, ani lodowe wąwozy, ani stromy i niebezpieczny teren.

Jednak młodzi Europejczycy biorą sprawy w swoje ręce:

 

Źródło: niezalezna.pl

Udostępnij

Tagi

Wczytuję komentarze...

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.


Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl