Opole: nietypowy pomysł lidera SLD

/ Arcaion

  

O przekazanie banerów po wyborach schroniskom dla zwierząt - zaapelował do komitetów wyborczych, przewodniczący opolskiego SLD Piotr Woźniak.

Zdaniem Woźniaka, materiał z którego wykonane są banery, doskonale nadaje się do ocieplania pomieszczeń dla zwierząt, np. bud dla psów w schroniskach, dlatego - jak przekonywał - lepiej zamiast wyrzucać je do śmieci, wykorzystać je jako ocieplenie miejsc, gdzie domowe zwierzęta spędzą nadchodzącą zimę.

Zadeklarował, że po wyborach przekaże swoje banery schronisku dla zwierząt. Zaapelował też do innych komitetów, aby zrobiły to samo.

Podczas konferencji kandydująca na prezydenta Opola z list SLD Apolonia Klepacz przypomniała swój program wyborczy, zawierający m.in. postulaty dostępności do bezpłatnych żłobków i przedszkoli oraz przywrócenia opieki dentystycznej i lekarskiej w placówkach oświatowych.

Duży nacisk opolskie SLD postawiło także na postulat przeznaczenia 10 proc. budżetu miasta na budownictwo komunalne. Według zapewnień Klepacz, program lewicy jest konkretny i przygotowany do wdrożenia przez władze miasta w nadchodzącej kadencji, a zbiór propozycji prezentowanych podczas kampanii, będzie wręczony przyszłym radnym i prezydentowi.

Oprócz Klepacz o stanowisko prezydenta Opola ubiega się urzędujący prezydent Arkadiusz Wiśniewski (KWW AW), Marcin Gambiec (KWW MG popierany przez Mniejszość Niemiecką i Partię Razem), Violetta Porowska (Zjednoczona Prawica), Barbara Kamińska (Koalicja Obywatelska) i Paweł Grabowski (Kukiz'15).

Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: niezalezna.pl, PAP


Wczytuję komentarze...

Turystyka tematem toruńskiej konferencji

/ torun.pl

  

Konferencja dla przedsiębiorców branży turystycznej "SMART Tourist Region" odbędzie się dzisiaj i jutro (19-20 listopada) w Toruniu. Poruszane będą m.in. prawne aspekty działalności w tym sektorze gospodarki.

Organizatorem konferencji jest Lokalna Organizacja Turystyczna. Wezmą w niej udział przedsiębiorcy z branży turystycznej - właściciele hoteli i punktów gastronomicznych, a także kadra kierownicza.

Przez dwa dni dyskusje odbywały się będą w Międzynarodowym Centrum Spotkań Młodzieży. Wydarzenie współfinansują Urząd Miasta Torunia oraz Urząd Marszałkowskim w Toruniu - dlatego udział w nim jest dla przedsiębiorców bezpłatny.

Organizatorzy deklarują, że dwa dni szkolenia są wyjściem na przeciw sporemu zainteresowaniu przedstawicieli branży. Wśród prelegentów będą wykładowcy akademiccy, a także praktycy, którzy w branży turystycznej odnieśli sukces.

- Branża turystyczna działa bezustannie i trudno oddelegować jednego dnia wszystkich kluczowych pracowników na szkolenie, dlatego zaplanowano dwa dni konferencyjne z tą samą tematyką, tak aby jak największa liczba osób mogła skorzystać z wiedzy prelegentów

 - poinformowała Maria Wesoła z Urzędu Miasta Torunia.

Program konferencji podzielono na trzy bloki tematyczne. Pierwszy dotyczy prawnych aspektów działalności w turystyce, ze szczególnym uwzględnieniem zmian ustawowych. Drugi dotyczył będzie wykorzystania w praktyce mediów społecznościowych, a trzeci dostarczania gościom usług, które mają budować wartość ich doświadczeń.

Konferencja ma także pozwolić na wymianę doświadczeń pomiędzy przedsiębiorcami. 

Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: PAP, niezalezna.pl

Tagi

Wczytuję komentarze...

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.


Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl