Rewolucja blockchain na rynku automotive

/ carvertical.com/pl/, mat. pras.

  

Pierwsza platforma oparta o technologię blockchain – carVertical - pozwalająca na dostęp do pełnej historii pojazdu i jej analizę, wchodzi na polski rynek przed końcem 2018 r. Już wkrótce właściciele aut w Polsce wprowadzając numer VIN pojazdu dowiedzą się o nim wszystkiego - jakie naprawy przeszedł, jakie miał wypadki lub czy nie został wcześniej skradziony. To ogromna zmiana na rynku automotive - dostęp do kompleksowych informacji o pojazdach z prawie niemożliwego, staje się realny, szybki i w pełni zaufany.

carVertical oferuje swoim użytkownikom pierwszy na świecie globalny i zdecentralizowany rejestr historii samochodów, zawierający listę wszystkich zdarzeń, które dotyczyły danego pojazdu od momentu produkcji po jego utylizację. Platforma zbiera i analizuje wszystkie dostępne informacje o samochodzie z wielu zaufanych źródeł, w tym rejestrów krajowych i prywatnych, baz danych, a nawet urządzeń OBD. Dane przetwarzane i weryfikowane są w oparciu o technologię blockchain, co oznacza to, że „biografia” pojazdu nie może zostać zmieniona, sfałszowana ani w inny sposób zmanipulowana.
Użytkownicy carVertical otrzymują pewność co do stanu samochodu, zarówno podczas zakupu, jak i korzystania z niego. Szukając VIN pojazdu, szybko i łatwo sprawdzą informację o drobnych naprawach auta, zapoznają się raportami wypadków i kolizji, dowiedzą się czy w przeszłości pojazd miał np. cofany licznik lub czy figuruje w bazie skradzionych pojazdów.
 
Uruchomienie pełnej usługi w Polsce planowane jest przed końcem 2018 r. Obecnie, polscy użytkownicy mogą zasubskrybować powiadomienie, które ich jako pierwszych poinformuje o uruchomieniu platformy carVertical w kraju. Z jej otwarciem uzyskają dostęp do zaawansowanych usług dekodera VIN i analizy pełnej historii pojazdu.
 
carVertical nawiązał w 2017 r. partnerstwo z GPSWOX, globalnym dostawcą rozwiązań śledzenia GPS i wchodzą na rynek usług dla smartsamochodów, czyli inteligentnych aut połączonych do internetu. Obecnie pracują nad rozwiązaniem pozwalającym na zapisywanie historii pojazdów w czasie rzeczywistym w rejestrze carVertical, gdzie właściciel pojazdu będzie miał pełną kontrolę nad zebranymi danymi.
 
To jedyne w swoim rodzaju podejście na rynku sprawozdań z historii pojazdów będzie miało zastosowanie dla prawie wszystkich samochodów na rynku, zarówno nowych, jak i używanych. Projekt carVertical i GPSWOX stwarza w ten sposób nowe możliwości dla właścicieli prawie miliarda samochodów na całym świecie.
 


carVertical - pierwsza na świecie platforma do sprawdzania historii pojazdu oparta o blockchain. Wspieramy naszych konsumentów w obsłudze pojazdów. Umożliwiamy każdemu nabywcy pojazdu uzyskanie potwierdzonych i rzetelnych informacji.   
 
 

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: niezalezna.pl, carvertical.com/pl/, centrumprasowe.pap.pl

Udostępnij

Tagi

Wczytuję komentarze...

Wypunktowali Biedronia. Słupsk w długach

/ Robert Pawlik/Gazeta Polska

  

Przedstawiciele Prawa i Sprawiedliwości zasiadający w Radzie Miejskiej w Słupsku zarzucają prezydentowi Robertowi Biedroniowi rozpowiadanie nieprawdziwych informacji dotyczących zadłużenia miasta.

Kontrowersje wywołał udział Roberta Biedronia w telewizyjnym programie „Graffiti” na antenie Polsatu News. Włodarz miał przekonywać, że w kończącej się kadencji oddłużył Słupsk. Biedroń nie wspomniał jednak o tym, że zaciągnął nowe wielomilionowe zobowiązania.

– Na ostatniej sesji Rady Miejskiej Robert Biedroń uzyskał zgodę większości radnych, z wyjątkiem przedstawicieli Prawa i Sprawiedliwości, na emisję obligacji miejskich w wysokości 25 mln zł, które mają być przeznaczone na przesunięcie w czasie spłaty miejskich długów. Wcześniej przez spółkę Trzy Fale miasto zaciągnęło duży kredyt na sfinansowanie dokończenia budowy parku wodnego

– wyliczał na poniedziałkowej konferencji Tadeusz Bobrowski, wiceprzewodniczący Rady Miejskiej w Słupsku i radny PiS. Wspólnie z kandydatem tej partii na prezydenta Słupska Robertem Kujawskim zaznaczył, że Robert Biedroń nie realizuje w Słupsku dużych inwestycji.

– Budżet inwestycyjny Słupska za kadencji Roberta Biedronia znajduje się na poziomie gmin sąsiadujących z miastem, a inwestycje są przygotowywane tak wolno, że jest duży problem z ich realizacją, gdy nadchodzą deszcze

– tłumaczył Robert Kujawski. – Budżet inwestycyjny w ubiegłym roku był ratowany przez zakup patelni do szkolnych stołówek. One są potrzebne, ale to świadczy o nerwowych ruchach w ratuszu – wyjaśniał Robert Kujawski.

Z kolei Robert Biedroń bardziej niż na problemach Słupska skupia się na własnej karierze i nie zdecydował jeszcze, czy wystartuje w jesiennych wyborach na urząd prezydenta Słupska. Pojawiają się opinie, że marzy o byciu europosłem.

Więcej w dzisiejszym Dodatku Pomorskim "Gazety Polskiej Codziennie"

Źródło: Gazeta Polska Codziennie

Udostępnij

Tagi

Wczytuję komentarze...

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.


Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl