Nowe technologie wymuszają nowe trendy w reklamie

/ Kruegerfotografie; pixabay.com / Creative Commons CC0

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowanie, a markom pozwalały pozyskiwać klientów?

W czasach, gdy ponad 70% osób korzysta z Internetu oraz dokonuje zakupów na urządzeniach mobilnych, reklama odpowiednio zoptymalizowania do rozdzielczości ich wyświetlaczy może stać się jednym z najlepszych kanałów dotarcia do klienta i wygenerowania znaczących zysków dla firmy.

- Z badań przeprowadzonych prze IAB UK wynika, że aż 78% osób uważa, że najbardziej irytujące reklamy to te, które nie są dostosowane do rozdzielczości smartfonów czy tabletów – są zbyt małe, bądź zawierają zbyt dużo tekstu, przez co stają się nieczytelne i trudniejsze w odbiorze – wyjaśnia ekspert w dziedzinie targetowania audience, analizy skuteczności oraz marketing automation Mariusz Maksymiuk, CEO Adexon.  

Ponadto ze statystyk wynika, że z roku na rok wzrasta liczba osób oglądających treści wideo na smartfonach i tabletach. W 2017 roku przeszło 50% wszystkich wyświetleń wideo stanowiły te na urządzeniach mobilnych. Dlatego też, ważne jest aby marki tworzyły spersonalizowane reklamy wideo, zoptymalizowane do wyświetlaczy urządzeń mobilnych. Takie działania na pewno wzbudzą zaangażowanie i zainteresowanie wśród odbiorców, a tym samym pozwolą generować większe zyski.

- Od dawna wiadomo, że obraz jest łatwiejszy w odbiorze niż treść, ponieważ ludzki mózg przetwarza informacje wizualne 60 000 razy szybciej niż tekst. Reklamy zawierające treści wideo są narzędziem, które ma ogromny potencjał marketingowy. Jak wynika z badań YouAppi, CMO Mobile Marketing Guide, w 2018 roku aż 85% marketerów planuje zwiększyć budżet na reklamę wideo wyświetlaną na urządzeniach mobilnych - Mariusz Maksymiuk.

Nowe technologie wymagają również całkowitej zmiany podejścia do planowania reklam. Coraz większy nacisk położony jest na ich personalizację.

- Odpowiednie dopasowanie przekazu reklamowego wiąże się z wykorzystywaniem danych o użytkownikach. Reklamy, których treści dopasowane są do indywidualnego odbiorcy, pozwalają na budowanie silnej relacji z klientem. Ponadto sprawiają, że klient czuje się traktowany jako jednostka, a nie jedna z wielu osób, do których trafia ten sam przekaz. Dopasowanie reklamy do wieku, płci, zainteresowań i miejsca zamieszkania pozwala wpłynąć na emocje konsumenta. Personalizacja sprawia, że odbiorca czuje się wyróżniony, przez co chętniej dokonuje decyzji o zakupie oraz angażuje się w przekazywane treści – wyjaśnia CEO agencji interaktywnej Adexon.  

Stale rosnąca liczba osób korzystających ze smartfonów i tabletów sprawia, że mobile marketing cały czas się rozwija, a reklama mobilna, ze względu na swój zasięg, staje się głównym i najskuteczniejszym sposobem docierania do konsumentów.  
 
 
 

Źródło: niezalezna.pl, adexon.pl , knowledgehub.pl

Udostępnij

Tagi

Wczytuję komentarze...

Oto kandydaci Zjednoczonej Prawicy na prezydentów dużych miast. LISTA NAZWISK

/ Bartosz Kalich / Gazeta Polska

Zakończyło się posiedzenie Komitetu Politycznego PiS. Na konferencji prasowej przedstawiono nazwiska kandydatów na prezydentów dużych miast w nadchodzących wyborach samorządowych.

Dziś Komitet Polityczny PiS. Po nim konferencja, na której zaprezentowani zostaną kandydaci PiS na prezydentów dużych miast

- napisała dziś rano na Twitterze rzeczniczka partii Beata Mazurek.

Podczas posiedzenia wicemarszałek sejmu Ryszard Terlecki napisał:

 

Zakończyło się posiedzenie Komitetu Politycznego Prawa i Sprawiedliwości. Potwierdziły się nieoficjalne informacje niezalezna.pl, dotyczące kandydatów na prezydentów Krakowa, Wrocławia, Poznania i Kielc.

Jak przedstawiono na konferencji prasowej, kandydatami w następujących miastach będą:

Białystok – Jacek Żalek
Bydgoszcz – Tomasz Latos
Gdańsk – Kacper Płażyński
Gorzów Wielkopolski – Sebastian Pieńkowski
Katowice – Marcin Krupa
Kielce – Wojciech Lubawski
Kraków – Małgorzata Wassermann
Lublin – Sylwester Tułajew
Łódź – Waldemar Buda
Olsztyn – Michał Wypij
Opole – Violetta Porowska
Poznań – Tadeusz Zysk
Rzeszów – Wojciech Buczak
Szczecin – Bartłomiej Sochański
Toruń – Zbigniew Rasielewski
Warszawa – Patryk Jaki
Wrocław – Mirosława Stachowiak-Różecka
Zielona Góra – Piotr Barczak

W ubiegły czwartek odbyło się spotkanie Zjednoczonej Prawicy, na którym liderzy PiS, Solidarnej Polski oraz Porozumienia omawiali kandydatury na prezydentów największych miast, tematem rozmowy miał być także kształt list do sejmików województw.

Źródło: niezalezna.pl

Udostępnij

Tagi

Wczytuję komentarze...

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.


Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl