VII edycja Konkursu o Tytuł „Pracodawca Godny Zaufania” – już niedługo poznamy nagrodzonych

/ Biuro Promocji Konkursu o Tytuł „Pracodawca Godny Zaufania”

  

Za kilka dni dowiemy się, kto został laureatem VII edycji Konkursu o Tytuł „Pracodawca Godny Zaufania”. Zwycięzców w poszczególnych kategoriach wyłoniła już Kapituła Konkursu. Oficjalne ogłoszenie wyników odbędzie się 28 lutego 2018 r., na uroczystej Gali.

Kapituła, pod przewodnictwem organizatorów Konkursu: Krajowej Izby Gospodarczej, Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” oraz Agencji Impressarium wyłoniła laureatów w sześciu kategoriach – programy stażowe, wolontariat, motywacja, edukacja, zdrowie oraz firma przyjazna niepełnosprawnym.

- Po raz pierwszy przyznawaliśmy wyróżnienia według nowej formuły. Poziom rywalizacji był bardzo wysoki. W kilku kategoriach o zwycięstwie decydowała minimalna liczba głosów. To doskonale obrazuje, że przedsiębiorcy, działający w Polsce, przywiązują coraz większą wagę do prowadzenia odpowiedzialnej polityki pracowniczej – powiedział Juliusz Bolek, Prezes Zarządu Impressarium, organizatora Konkursu.

W pracach jury, oprócz wymienionych wcześniej organizatorów, uczestniczyli przedstawiciele: Centrum im. Adama Smitha, Instytutu Biznesu, Instytutu Libertatis, Instytutu Staszica, Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, Stowarzyszenia Integracja i Współpraca (organizator Forum Gospodarczego w Toruniu), Szkoły Głównej Handlowej, Warsaw Enterprise Institute, Wyższej Szkoły Ekologii i Zarządzania w Warszawie oraz Związku Przedsiębiorców iPracodawców.

Podjęto także decyzję o przyznaniu Nagród Dziennikarskich – dla dziennikarzy, którzy popularyzują pozytywne rozwiązania z zakresu polityki pracowniczej oraz Nagród Specjalnych dla pracodawców, którzy w szczególny sposób wyróżniają się w zakresie realizowanej polityki socjalnej. 
  
Nagrody zostaną wręczone wszystkim zwycięzcom podczas uroczystej Gali. Poprzedzi ją debata, z udziałem ekspertów, poświęcona dobrym praktykom w rolnictwie, której partnerem jest firma Mokate S.A.

- Wybraliśmy taki temat debaty, gdyż chcemy pokazać, że branża rolnicza nie jest wcale białą plamą na mapie polskiej odpowiedzialnej przedsiębiorczości. Udowodnimy to, pokazując konkretne przykłady dobrych praktyk w tym sektorze – zaznaczył Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Godła Promocyjnego „Teraz Polska”.

Podstawowym celem „Pracodawcy Godnego Zaufania”  jest promowanie wśród pracodawców odpowiedzialnej, zgodnej z normami europejskimi polityki pracowniczej i polityki socjalnej.

Partnerem Konkursu jest Jeronimo Martins Polska S.A., właściciel sieci sklepów Biedronka.

Partnerami medialnymi wydarzenia są: „Gazeta Polska”, „Polska The Times”, „Super Biznes” – dodatek ekonomiczny „Super Expressu”, agencja informacyjna ISBnews, PulsHR.pl, RaportCSR.pl, Kurier365.pl i BiznesCiti.com.

Patroni honorowi: Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, Ministerstwo Energii oraz Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Sponsor strategiczny: Kapsch Telematic Services Sp. z o.o.

Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: Biuro Promocji Konkursu o Tytuł „Pracodawca Godny Zaufania”
Tagi

Wczytuję komentarze...

Plan Płażyńskiego na ostatnie dni kampanii

/ twitter.com/KacperPlazynski

  

Objazd Gdańska specjalnym autobusem i prezentację propozycji adresowanych do mieszkańców poszczególnych dzielnic planuje na najbliższe, ostatnie, dni kampanii wyborczej, kandydat Zjednoczonej Prawicy na prezydenta Gdańska Kacper Płażyński.

Swój pomysły na ostatnie dni kampanii Płażyński przedstawił wczoraj na konferencji prasowej zorganizowanej na terenie gdańskiej dzielnicy Chełm.

Płażyński przypomniał, że w lipcu i sierpniu on i członkowie jego komitet odwiedzili już wszystkie dzielnice miasta.

Przeszliśmy Gdańsk wzdłuż i wszerz, spotkaliśmy ponad 9 tysięcy mieszkańców Gdańska, z którymi rozmawialiśmy o problemach dzielnic - tych lokalnych, wspólnotowych problemach, które być może z punktu widzenia całego Gdańska nie są na co dzień dostrzegane, ale to one bardzo często decydują o komforcie życia w naszym pięknym mieście – powiedział.

Dodał, że teraz chce wrócić do każdej z dzielnic, by zaprezentować lokalnym społecznościom „konkretny, sprecyzowany program, w jaki sposób sprawić, by żyło się mieszkańcom lepiej również na tym poziomie lokalnym”. Podkreślił, że w ponowną podróż po mieście uda się autokarem.

Będzie to taki nowy sposób kontaktu z mieszkańcami – zaznaczył.

Podkreślił, że autokarowy objazd wpisuje się w „styl uprawiania kampanii nastawiony na to, żeby być jak najbliżej mieszkańców Gdańska”.

Ten styl będziemy kontynuować, bo to, co jest dla nas najważniejsze - być blisko gdańszczan, być blisko mieszkańców, poznawać ciągle ich problemy, to, czego oczekują od swoich reprezentantów w przyszłej radzie miasta i od swojego przyszłego prezydenta – powiedział.

Poinformował, że harmonogram podróży znaleźć można na stronie internetowej http://kacperplazynski.pl.

Dojedziemy autobusem do najdalszych zakątków miasta i ten sposób będą mogli gdańszczanie się też z nami komunikować. Każdego dnia będziemy w innym okręgu wyborczym – zaznaczył.

Dodał, że chce „żeby mieszkańcy Gdańska mieli kolejną okazję poznać to, co mamy do zaoferowania”.

Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: PAP, niezalezna.pl

Tagi

Wczytuję komentarze...

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.


Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl