Marketing online a nowe technologie. Rynek czekają wielkie zmiany

/ geralt; pixabay.com / Creative Commons CC0

  

Każdego roku branża zadaje sobie pytanie, jak wpłynąć na efektywność reklam i sprawić, aby generowały więcej zysków i reakcji. Nie da się ukryć, że marketing staje się coraz bardziej futurystyczny i zaawansowany technologicznie. Marketerzy idąc z duchem czasu, wykorzystują coraz to nowsze technologie, chcąc dotrzeć do swoich konsumentów. Jakimi śladami warto podążać w 2018? Co najbardziej poruszy branżę?

Według CEO Adexon, Mariusza Maksymiuka przyglądając się najnowszym technologiom i trendom na rynku marketingowym, można wskazać kilka podstawowych zmian, przed którymi w 2018 roku stoi cała branża.

Poniżej najważniejsze trendy, związane z marketingiem online:

Reklama wideo
Popyt na wideo cały czas rośnie, ponieważ ten rodzaj treści generuje najlepsze ROI. W 2018 roku reklama wideo będzie przynosiła markom i firmom większe niż kiedykolwiek zyski, ponieważ skutecznie przyciąga uwagę nie tylko najmłodszych odbiorców, ale również i tych starszych. Treści te oglądane są także na wielu urządzeniach, dlatego niezwykle ważne jest, aby były one responsywne. Według badań przeprowadzonych przez Cisco, do 2019 roku wideo będzie stanowiło 80 % całego ruchu internetowego.

Personalizacja
Spersonalizowane usługi online będą miały kluczowe znaczenie, ponieważ konsumenci, chcąc uniknąć natłoku reklam, chętniej wybierają produkty i usługi, które są skrojone na miarę ich potrzeb. Wykorzystywanie danych o odbiorcach jest obecnie powszechne we wszystkich gałęziach reklamy cyfrowej. W połączeniu z personalizacją reklam, nowe interaktywne formaty, takie jak reklama wideo czy chatboty, będą miały na celu wygenerowanie jeszcze większego zaangażowania użytkowników. Te drugie, początkowo mało popularne, zaczynają być coraz bardziej dostrzegane i częściej wykorzystywane w przypadku sprzedaży produktów i usług.

Chatboty
Niewątpliwie będą one miały kluczowe znaczenie dla sukcesu w marketingu B2B. Według Business Insider, 80% firm chce włączyć chatboty do swojej strategii do 2020 roku. Działanie chatbotów oparte jest na sztucznej inteligencji. Cały czas są również ulepszane, poprzez tworzenie nowych algorytmów tak, aby mogły zaspokajać jeszcze więcej wymagań konsumentów. Chatboty są bardzo dobrym rozwiązaniem choćby z uwagi na fakt, że żyjemy w czasach, w których szybkość reakcji ma ogromne znaczenie. Konsumenci szukający informacji chcą uzyskiwać je niezwłocznie i nierzadko nie otrzymując ich odpowiednio szybko, szukają rozwiązania u konkurencji. Dlatego też, chcąc być w stałym kontakcie z odbiorcą, warto wprowadzić w swoją strategię chatboty.

RODO
Mówiąc o trendach w reklamie internetowej w 2018 roku, nie można pominąć ważnej kwestii, jaką jest RODO – ustawa dotycząca danych osobowych, która zacznie obowiązywać od maja 2018 roku. Oznacza to, że będzie trzeba uzyskać konkretną, jednoznaczną zgodę na wykorzystanie danych osobowych, w tym plików cookie, adresów IP oraz identyfikatorów urządzeń. Dzięki tej ustawie konsument zyska większą kontrolę nad przekazywaniem swoich danych osobowych. Zapewne zmiana ta poruszy całą branżę marketingową, która będzie musiała zbudować procesy odpowiadającym zasadom, które wnosi to rozporządzenie.
Wyzwania, nowości, ciągły wzrost znaczenia technologii, tak rysuje się 2018 rok dla Marketerów. Przed branżą zarówno bardzo pracowity, jak i ciekawy rok. Jedno jest pewne – na pewno nie będzie on nudny

 

Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: niezalezna.pl, knowledgehub.pl

Tagi

Wczytuję komentarze...

Polskie filmy na festiwalu w Rzymie

/ fot. Pixabay

  

Dwa filmy polskich reżyserów - „Powrót” Magdaleny Łazarkiewicz i „Eter” Krzysztofa Zanussiego - zostaną zaprezentowane na rozpoczętym w czwartek międzynarodowym festiwalu w Rzymie. Do głównego przeglądu XIII edycji festiwalu zakwalifikowano 38 filmów.

Rzymską imprezę zorganizowaną jak co roku na terenie nowoczesnego audytorium Parco della Musica otworzyła projekcja amerykańskiego thrillera „Źle się dzieje w El Royale” w reżyserii Drew Goddarda z Jeffem Bridgesem, Chrisem Hemsworthem i Dakotą Johnson. W sobotę zaprezentowana zostanie komedia kryminalna Davida Lowery’ego „Gentleman z rewolwerem” , przedstawiana jako ostatni film z udziałem żegnającego się z aktorstwem Roberta Redforda. 

Włoska prasa mianem „największej prowokacji” politycznej festiwalu określiła „Fahrenheit 11/9” Michaela Moore’a , wymierzony w prezydenta USA Donalda Trumpa. "Powrót" Magdaleny Łazarkiewicz to historia młodej dziewczyny porwanej do domu publicznego w Niemczech, która wraca do kraju po tych doświadczeniach. W obsadzie filmu są: Sandra Drzymalska, Agnieszka Warchulska, Mirosław Kropielnicki, Stanisław Cywka, Katarzyna Herman, Tomasz Sobczak.

"Eter" Krzysztofa Zanussiego jest koprodukcją Polski, Ukrainy, Węgier, Litwy i Włoch. Opowiada o lekarzu wojskowym pracującym na obrzeżach Cesarstwa Rosyjskiego na początku XX wieku. Przeprowadza on eksperymenty medyczne, robiąc zastrzyki z eteru, by zadać ból i manipulować ludźmi. W filmie grają między innymi: Jacek Poniedziałek, Andrzej Chyra, Ostap Vakuliuk, Maria Riaboshapka, Małgorzata Pritulak.

W czwartek odbyło się spotkanie z reżyserem w ambasadzie polskiej w Rzymie. Nagrody za całokształt twórczości otrzymają na festiwalu francuska aktorka Isabelle Huppert i amerykański reżyser Martin Scorsese.

Dyrekcja festiwalu i stołeczne władze zadbały o to, aby festiwalem żyło całe Wieczne Miasto. Festiwalowym czerwonym kolorem oświetlone zostaną miejsca związane ze światem filmu, między innymi via Veneto, serce „dolce vita” uwiecznionego przez Federico Felliniego. Czerwone dywany rozwinięte będą na słynnej via Condotti, Piazza San Lorenzo in Lucina i przed znaną galerią handlową przy via del Corso. W galerii sztuki wokół antycznego zabytku Ara Pacis otwarta zostanie 26 października wystawa poświęcona Marcello Mastroianniemu. Rzymski festiwal potrwa do 28 października.

Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: PAP, niezalezna.pl

Tagi

Wczytuję komentarze...

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.


Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl