Blogerzy i youtuberzy atrakcyjniejsi od celebrytów

/ pixabay.com

  

Ambasadorzy pomagają wykreować pozytywną atmosferę wokół reklamowanej marki. Dziś coraz częściej w tej roli obsadzani są internetowi influencerzy, wypierając gwiazdy i celebrytów, zwłaszcza w kampaniach skierowanych do młodszych pokoleń konsumentów. Kluczem do sukcesu jest jednak wybranie blogera lub youtubera idealnie pasującego do wizerunku marki.

Influencer marketing to obecnie jedna z najpopularniejszych form docierania do konsumenta – na świecie korzysta z niej ponad 80 proc. specjalistów od sprzedaży. W Polsce ten rodzaj marketingu również zyskuje na znaczeniu, zwłaszcza w firmach, które chcą dotrzeć ze swoim przekazem do młodszych pokoleń konsumentów. Przedstawiciele generacji Z uważani są bowiem za osoby nieufające tradycyjnym mediom i narzędziom marketingowym. Skierowany do nich przekaz marketingowy powinien się opierać na internetowych liderach opinii, którym młodzi ufają i za których radą są skłonni iść.

– Wykorzystanie influencerów, czyli blogerów, ekspertów czy ambasadorów marki według mnie jest bardzo istotne w dzisiejszej komunikacji, ze względu na to, że dostarczają oni bardzo dużo emocji, z którymi my, tworząc produkt, wiążemy bardzo dużą przyszłość – mówi agencji informacyjnej Newseria Artur Gajewski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu.

Zdaniem eksperta nawet najwyższej jakości skład, wygląd i smak produktów nie wystarczą, by produkt zyskał akceptację konsumentów. Niezbędna jest również odpowiednia promocja i atmosfera wokół marki, tę natomiast pomagają wykreować ambasadorzy. Jeszcze do niedawna funkcję tę pełnili najbardziej popularni celebryci, gwiazdy telewizji, dziś zastępują ich internetowi influencerzy oraz eksperci, których młodzi konsumenci uważają za bardziej wiarygodnych niż gwiazdy popkultury. 

Kluczowy jest odpowiedni wybór blogera czy youtubera, który będzie idealnie pasował do wizerunku marki. Błędem jest kierowanie się wyłącznie zasięgami i liczbą fanów w mediach społecznościowych. Badania pokazują bowiem, że nawet oparcie kampanii reklamowej na mniej znanych influencerach może przynieść lepsze efekty niż współpraca z dużą gwiazdą, ale niespójną wizerunkowo z firmą.

– Było wiele firm, które na fali popularności influencerów nawiązywało współpracę z blogerami o wysokich zasięgach. To był jeden z ważniejszych elementów wyboru danej osoby. Ale chodzi o to, żeby znaleźć odpowiednią osobę, która w sposób naturalny zainteresuje się produktem, która będzie go stosować nawet po zakończonej współpracy – mówi Artur Gajewski.

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: newseria.pl, niezalezna.pl

Udostępnij

Tagi

Wczytuję komentarze...

Rektorat Uniwersytetu Ekonomicznego odnowiony!

/ ue.katowice.pl

  

Ponad 20 mln zł kosztowała kilkuletnia modernizacja zabytkowego rektoratu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach - dawnego ratusza gminy Bogucice-Zawodzie. Podczas uroczystego otwarcia władze uczelni zaprezentowały odnowiony gmach.

Ponad stuletni budynek zaliczany jest do najpiękniejszych w Katowicach. Po gruntownym remoncie obiekt pozostanie siedzibą władz uniwersytetu, ale zyskał też nowe funkcje.

„Jest to moim zdaniem jeden z najpiękniejszych budynków Katowic, budynek historyczny, dawny ratusz, a również w czasie wojny więzienie gestapo, a zatem czujemy się odpowiedzialni za należyte utrzymanie i szacunek dla tego miejsca”

- podkreślił rektor katowickiej uczelni prof. Robert Tomanek.

W gmachu znalazło się nie tylko biuro rektora i prorektorów, kanclerza i jego zastępców oraz jednostki odpowiedzialne za kontakty ze studentami. Oprócz funkcji biurowych i reprezentacyjnych, budynek został zaadaptowany do pełnienia roli centrum relacji z otoczeniem biznesowym i społeczno-politycznym. W budynku znalazły się miejsca konferencyjne, w których będą organizowane spotkania i seminaria współpracy.

Jak przypomniał rektor, remont trwał aż 8 lat, kosztorys dwukrotnie przekroczył pierwotne założenia, m.in. dlatego że jest to budynek zabytkowy. Podczas prac otworzono zabytkową wieżę, która została zniszczona w czasie wojny, a później rozebrana. Odbudowane i wzmocnione zostały fundamenty. Zmieniło się także patio – kiedyś było otwarte, dziś jest zamkniętym miejscem, w którym można organizować konferencje.

Całkowity koszt prac wyniósł ponad 20 mln zł. Sfinansowano ją ze źródeł samorządu Katowic, resortu nauki, Urzędu Marszałkowskiego Woj. Śląskiego oraz środków własnych uczelni.

Otwarciu gmachu po remoncie towarzyszyło seminarium naukowe, poświęcone wyzwaniom edukacji ekonomicznej oraz wystawa karykatur i portretów członków senatu uczelni, autorstwa Tytusa Byczkowskiego. Prace będzie można oglądać w budynku rektoratu do 18 października.

Dzięki modernizacji dawny ratusz gminy miejskiej Bogucice-Zawodzie, wybudowany w latach 1911-1913, został wyposażony w nowoczesne rozwiązania i urządzenia techniczne, a jednocześnie wizualnie powrócił do pierwotnego stanu. M.in. dokonano rekonstrukcji charakterystycznej wieży zegarowej, zgodnie z pierwotnym projektem berlińskiego architekta Arnolda Hartmanna, czyli na planie regularnego ośmioboku. Wieża o 2-metrowej średnicy została zniszczona w 1945 r. na skutek potężnej eksplozji w bezpośrednim sąsiedztwie ratusza. Teraz, po ponownym dodaniu wieżyczki, budynek "urósł" o 8,5 m.

Wewnętrzny dziedziniec obiektu został zadaszony, zamontowano też windy, dostosowując tym samym budynek do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wymieniono wszystkie instalacje i zamontowano nowe ogrzewanie. Po przebudowie kubatura trzypiętrowego budynku to ponad 15,3 tys. m sześc., a powierzchnia użytkowa - prawie 2,5 tys. m kw.

Budowę danego ratusza ponad 100 lat temu sfinansowali właściciele bogucickich zakładów przemysłowych, katowicka Spółka Akcyjna dla Górnictwa i Hutnictwa, a także podatnicy robotniczych Bogucic i Zawodzia - dziś dzielnic Katowic.

W efekcie powstał jeden z najbardziej reprezentacyjnych budynków ratuszowych w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym. Obiekt ujmuje ciekawą architekturą i dużą ilością zdobień. Na występach kolumn ściany frontowej umieszczono alegoryczne figury, a ponad nimi relief przedstawiający chłopa, górnika i hutnika.

Modernizacja zabytkowego gmachu rektoratu nie kończy planów inwestycyjnych uczelni, na której zlecenie firma Konior Studio przygotowała studium docelowego zagospodarowania uniwersyteckich terenów przy ulicach 1 Maja i Bogucickiej w perspektywie najbliższych 20 lat. Kampus uczelni ma rozwijać się m.in. dzięki planowanym inwestycjom w formule partnerstwa publiczno-prywatnego.

Projektowana strefa to zespół gmachów o zróżnicowanej funkcjonalności, które mają zastąpić obecne budynki D i F uczelni. Studium docelowego zagospodarowania terenu Uniwersytetu Ekonomicznego składa się z czterech części. W pierwszej dokonano inwentaryzacji i analizy obecnego stanu posiadania oraz funkcjonowania uczelni, w drugiej określono jej plany rozwoju, potrzeby i priorytety w perspektywie kolejnych 20 lat, a także wytyczne do ich realizacji - w tym powstania w pełni funkcjonalnego kampusu. Trzecia część to tzw. masterplan, obejmujący graficzny i opisowy zapis proponowanych rozwiązań. Całości dopełnia wstępna koncepcja zagospodarowania tzw. strefy czwartej, gdzie ma powstać kompleks biznesowo-akademicki.

Źródło: niezalezna.pl, PAP

Udostępnij

Tagi

Wczytuję komentarze...

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.


Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl