Kubot już w ćwierćfinale w Szanghaju

/ Tomasz Hamrat/ Gazeta Polska

  

Łukasz Kubot i Brazylijczyk Marcelo Melo wygrali z Hiszpanami Feliciano i Markiem Lopezami 7:5, 4:6, 13-11 w 1/8 finału gry podwójnej turnieju tenisowego ATP Masters 1000 w Szanghaju (pula nagród 5,9 mln dolarów).

W ćwierćfinale rozstawiona z numerem drugim polsko-brazylijska para zagra z Meksykaninem Santiago Gonzalezem oraz Chilijczykiem Julio Peraltą.

Kilka godzin wcześniej z chińskim turniejem pożegnał się Marcin Matkowski. Polak i Pakistańczyk Aisam Ul Haq Qureshi przegrali z Chorwatem Ivanem Dodigiem i Hiszpanem Marcelem Granollersem 4:6, 7:6 (7-5), 7-10.

Wyniki meczów 1/8 finału gry podwójnej:

Łukasz Kubot, Marcelo Melo (Polska, Brazylia, 2) - 
Feliciano Lopez, Marc Lopez (Hiszpania) 7:5, 4:6, 13-11
Ivan Dodig, Marcel Granollers (Chorwacja, Hiszpania, 5) - 
Marcin Matkowski, Aisam Ul Haq Qureshi (Polska, Pakistan) 6:4, 6:7 (5-7), 10-7

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: PAP

Udostępnij

Tagi

Wczytuję komentarze...

Cynizm będzie słono kosztować. Rodzinna Millerów pozwała Ringier Axel Springer

/ Tomasz Hamrat/Gazeta Polska

  

Przeprosin na pierwszej stronie „Faktu” oraz w sumie 1,5 miliona złotych zadośćuczynienia od wydawnictwa Ringier Axel Springer za wyrządzoną krzywdę żąda były premier Leszek Miller wraz rodziną – swoją żoną Aleksandrą i wnuczką Moniką.

Pozew o ochronę dóbr osobistych przeciwko wydawnictwu Ringier Axel Springer w związku z artykułem opublikowanym w dzienniku „Fakt” na temat śmierci syna Millera został złożony w czwartek w Sądzie Okręgowy w Warszawie – poinformował PAP mecenas Artur Wdowczyk, który z Karolem Świątkowskim reprezentują rodzinę Millerów.

Przeprosiny mają mieć format A4 czyli zajmować całą pierwszą stronę gazety. Dziennik „Fakt” ma przeprosić każdą osobę oddzielnie – Leszka, Aleksandrę i Monikę Millerów. Przeprosiny dla każdego z nich mają być publikowane na „jedynce” przez dwa dni. Oznacza to, że gazeta musiałaby drukować je w 6 kolejnych wydaniach. Poza tym każda z pozywających osób żąda od wydawnictwa po 500 tysięcy złotych, czyli w sumie 1,5 miliona złotych odszkodowania.

CZYTAJ WIĘCEJ: Mocny list Leszka Millera do wydawcy "Faktu". Chodzi o skandaliczną okładkę dziennika

1 września tego roku w „Fakcie” ukazał się artykuł zatytułowany „Ojciec wybrał politykę, a syn sznur”. Napisano w nim, że „depresja, problem z alkoholem i rozpad małżeństwa zabiło jedynego syna Leszka Millera”. Publikacja spotkała się z falą krytyki w mediach i zaowocowała rezygnacją redaktora naczelnego dziennika Fakt, Roberta Felusia, przyjętą przez zarząd Ringier Axel Springer Polska.

Leszek Miller jr. zmarł 27 sierpnia. Prokurator Łukasz Łapczyński z Prokuratury Okręgowej w Warszawie poinformował wówczas, że wstępne ustalenia wskazują na to, że syn byłego premiera popełnił samobójstwo. Artykuł ukazał się w „Fakcie” 1 września w dniu pogrzebu.

 

Źródło: PAP, niezalezna.pl

Udostępnij

Tagi

Wczytuję komentarze...

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.


Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl