Coraz więcej biegamy i chwalimy się tym w mediach społecznościowych

/ pixabay.com

redakcja

Kontakt z autorem

Bieganie to coraz bardziej medialny temat. Tylko w sierpniu i we wrześniu na portalach i w mediach społecznościowych pojawiło się około 300 tys. wpisów na ten temat, które wygenerowały ponad 40 mln interakcji – wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. Internauci poszukują przede wszystkim wiadomości na temat treningów, sposobów na kontuzje oraz porad dotyczących sprzętu. Dla firm zaangażowanie w dyskusje internautów to szansa na wypromowanie swojego produktu lub samej marki.

– W sierpniu i we wrześniu zmonitorowaliśmy ponad 300 tys. wpisów w mediach społecznościowych i artykułów na portalach. To oznacza, że co godzinę powstaje około 200 materiałów na temat biegania. Ta kwestia angażuje wiele marek oraz znanych osób – podkreśla w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Magdalena Pawłowska z Instytutu Monitorowania Mediów. 

Duże zaangażowanie internautów budzą nie tylko wpisy biegaczy i osób promujących zdrowy styl życia. Niemal każdy post, który dotyczy biegania, spotyka się z dużym zainteresowaniem. Z badania przeprowadzonego przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych wspólnie z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki wynika, że w Polsce biega 22 proc. dorosłych osób. To jedna z najczęściej wybieranych aktywności fizycznych. Zainteresowanie tym sportem widać też w internecie.

– W ciągu 2 miesięcy wszystkie wpisy wygenerowały ponad 40 milionów interakcji, z czego najwięcej, bo aż 80 proc., to udostępnienia – wskazuje Magdalena Pawłowska.

Z danych IMM wynika, że najwięcej postów pojawia się na Facebooku, Instagramie i Twitterze. Internauci chętnie dzielą się informacjami dotyczącymi techniki biegania czy miejscami idealnymi na trening. W mediach społecznościowych często też umawiają się na wspólne bieganie. Szukają porad dotyczących treningów, wyboru akcesoriów oraz sposobów na zapobieganie kontuzjom.

– To doskonała okazja dla marek, aby zaangażować się w naturalną dyskusję w mediach społecznościowych, a przy okazji zareklamować swój produkt. Najwięcej takich wzmianek pojawia się na Facebooku. Tam znajdziemy ponad 40 proc. wszystkich publikacji dotyczących biegania – mówi Magdalena Pawłowska.

Źródło: newseria.pl, niezalezna.pl

Udostępnij

Tagi
Wczytuję komentarze...
Najnowsze
20 ofiar „cichego zabójcy”. Służby…

20 ofiar „cichego zabójcy”. Służby…

Zbigniew Ziobro podsumował zmiany w prawie…

Zbigniew Ziobro podsumował zmiany w prawie…

Czy IKEA uchylała się od płacenia…

Czy IKEA uchylała się od płacenia…

Bardzo zła jakość powietrza w Warszawie.…

Bardzo zła jakość powietrza w Warszawie.…

Wielka inwestycja w Zakopanem

Wielka inwestycja w Zakopanem

Co dziś się stało z Pałacem Kultury? Internauci przypominają deklarację premiera

PKiN w Warszawie / Wikimedia Commons/Adrian Grycuk

Mateusz Morawiecki niedawno mówił o swoich planach i marzeniach. Jako jeden z punktów wymienił zburzenie Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Pogoda dopisała i marzenie się spełniło - zauważają internauci.

Minister kultury Piotr Gliński przyznał, że są pomysły, żeby na 100-lecie odzyskania przez Polskę niepodległości zburzyć Pałac Kultury i Nauki.

Także minister spraw wewnętrznych i administracji Mariusz Błaszczak zauważył, że Pałac Kultury i Nauki jest symbolem sowieckiej dominacji.

Symbole są ważne, bo kształtują postawy, szczególnie młodych ludzi

– powiedział.

Dziś od samego rana w stolicy jest duże zachmurzenie. I smog. Zauważono, że PKiN... zniknął z krajobrazu miasta.

Zatrzymać Polaków w Polsce, rozwijać inwestycje i innowacje, inwestować w zaniedbane obszary, dbać o małe i średnie firmy, rozwiązać problemy mieszkaniowe rodzin, zburzyć Pałac Kultury i Nauki – to plany i marzenia Mateusza Morawieckiego, wicepremiera, ministra rozwoju i finansów.

Jestem za tym, żeby Pałac Kultury i Nauki, relikt panowania komunizmu, zniknął z centrum Warszawy. Marzę o tym od 40 lat

– powiedział Mateusz Morawiecki poproszony o komentarz do wypowiedzi wicepremiera, ministra kultury i dziedzictwa narodowego Piotra Glińskiego, który stwierdził, że nie ma nic przeciwko zburzeniu PKiN-u.

Internauci  z przymrużeniem oka piszą, że obietnica została spełniona.

 

Źródło: niezalezna.pl

Udostępnij

Tagi
Wczytuję komentarze...

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.


Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl