Wiceszef MON na konsultacjach w Rydze

/ CO MON

Podsekretarz stanu w MON Tomasz Szatkowski złożył dziś wizytę na Łotwie, podczas której wziął udział w IV Regionalnych Konsultacjach attache obrony RP, akredytowanych w państwach bałtyckich i nordyckich.

Organizowane cyklicznie spotkania attache służą omawianiu współpracy w dziedzinie bezpieczeństwa Polski oraz sąsiadów znad Morza Bałtyckiego. Tegoroczne konsultacje odbywały się w Ambasadzie RP w Rydze z udziałem Ambasador RP w Republice Łotewskiej, pani Ewy Dębskiej.

Wiceminister Szatkowski spotkał się również z sekretarzem stanu w Ministerstwie Obrony Łotwy Janisem Garisonsem. Oprócz wymiany poglądów na temat współpracy dwu i wielostronnej, minister Szatkowski zaprezentował przedstawicielom łotewskiego resortu obrony Koncepcję Obronną RP oraz rezultaty Strategicznego Przeglądu Obronnego. 

Podsekretarz stanu odwiedził ponadto, stacjonujących w bazie w Adazi, żołnierzy PKW Łotwa realizujących zadania w ramach Wielonarodowej Batalionowej Grupy Bojowej pod dowództwem kanadyjskim, sformowanej w ramach wysuniętej wzmocnionej obecności (enhanced Forward Presence – eFP). 

Wiceminister T. Szatkowski odznaczył żołnierzy PK‎W Łotwa medalami resortowymi oraz umieścił drogowskaz z napisem "Warszawa" na słupie wskazującym kierunek do Ojczyzny. Taki kierunkowskaz to tradycja każdego polskiego kontyngentu. Od dziś ma go także nasza jednostka w Adazi na Łotwie. 

Źródło: CO MON

Udostępnij

Tagi

Wczytuję komentarze...

Antoni Macierewicz pozwie Onet.pl. Za sugerowanie, że szantażował Mateusza Morawieckiego!

/ Tomasz Hamrat/Gazeta Polska

Antoni Macierewicz zamierza pozwać portal Onet.pl - dowiedział się portal Niezalezna.pl. Onet, omawiając artykuł Wojciecha Czuchnowskiego w "Gazecie Wyborczej", jasno zasugerowała, że były szef MON próbował szantażować Mateusza Morawieckiego.

Pisaliśmy dziś o tekście red. Czuchnowskiego, według którego "odejście Antoniego Macierewicza poprzedziła próba gry aktami komunistycznych służb specjalnych, mająca obciążyć Mateusza Morawieckiego i jego ojca Kornela".

Czuchnowski napisał jednak swój artykuł sprytnie i ostrożnie, posługując się wyrażeniami bezosobowymi np. "rzucono kwity", "zrobiono".

Natomiast Onet.pl wprost zasugerował, że za rzekomą akcją mającą zdyskredytować Mateusza Morawieckiego stał Antoni Macierewicz.

Oto screenshot portalu:

Jeszcze dalej poszedł portal newsweek.pl, także kontrolowany przez niemieckie wydawnictwo Axel Springer. Zapewne i oni mogą spodziewać się pozwu:

Źródło: niezalezna.pl

Udostępnij

Tagi

Wczytuję komentarze...

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.


Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl