niezalezna.pl - strefa wolnego słowa
26 lipca 2017

Szansa przed polskimi portami?

Dodano: 14.06.2017 [07:19]
Szansa przed polskimi portami? - niezalezna.pl
foto: Pazurzasty
Polskie porty mają szansę zdobyć dominującą pozycję na Bałtyku. Jednak wymaga to dużych inwestycji, aby podnieść możliwości przeładunkowe - podaje dzisiejszy "Nasz Dziennik".

Jak informuje gazeta, w 2016 r. porty Gdańsk, Gdynia oraz zespół portowy Szczecin-Świnoujście przeładowały prawie 81 mln ton towarów o wartości ponad 220 mld zł. Największa część rynku należy do Gdańska.

"Rośnie udział Bałtyku w europejskiej morskiej wymianie handlowej. Od 2002 do 2015 r. obroty na Bałtyku wzrosły o 56 proc." - powiedział cytowany przez dziennik prezes Morskiego Portu Gdańsk Łukasz Greinke.

Do naszych portów wpływają coraz większe statki, np. 27 czerwca Gdańsk przyjmie największy kontenerowiec świata, który zabiera na pokład 21 tys. kontenerów - informuje dziennik.

"Nasz Dziennik" podaje także, że na inwestycje poprawiające dostępność kolejową do polskich portów mamy wydać do 2023 r. ponad 4 mld zł. 
Autor: Źródło: ,
DZIAŁ:
Opinie użytkowników
Regulamin Forum:
Na forum niezalezna.pl publikujemy opinie użytkowników naszego portalu. Wszystkie posty podlegają moderacji. Bezwzględnie usuwane będą wpisy zawierające groźby karalne i wszelkie prowokacje godzące w Niezależną. Nie publikujemy wpisów wulgarnych, zwalczamy trollowanie. Nie tolerujemy spamu i postów pisanych wyłącznie Caps – Lockami. Ze względu na ograniczoną do 1500 znaków długość komentarzy zastrzegamy sobie prawo do usuwania obszernych artykułów wklejanych w postach w sytuacji, kiedy można wykorzystać link. Wszelkie zastrzeżenia natury regulaminowej prosimy zgłaszać na: pocztę strażnika forum

To nie są Polskie porty,wiecie jak potocznie nazywają jeden z portów w Gdyni?Chińczyk.Drugi port w Gdyni już dawno kupiła jakaś spółka z Australi.To samo w Gdańsku.Więc opowiadanie że to Polskie to bzdura.

"Największa część rynku należy do Gdańska."

Zastanawiające, dlaczego nie do Gdyni?

Przed bramą każdej stoczni powinna być ustawiony szczególny rekwizyt, taka kopia największego, w dziejach Polski, stoczniowego niszczyciela tj. koniecznie ścierwo Tw "Oscara" mające być niszczycielski symbolem przemysłu okrętowego w Polsce. Każdy Polak musi wiedzieć, że dana stocznia istnieje, a raczej, odrodziła się ja FENIKS, po zdradzieckich i zbrodniczych działaniach wg wytycznych niemieckich prowadzących i co koniecznie należy podkreślić, że ta REANIMACJA STOCZNI TO ZASŁUGA I DETERMINACJA Pana Jarosława Kaczyńskiego i rządu PiS. A ożywienie przemysłu stoczniowego powinni doceniać nie tylko mieszkańcy wybrzeża ale ogół mieszkańców całego kraju. Zatrważający jest fakt, że najwięksi szkodniki i "zabójcy" stoczni też wywodzą się z wybrzeża jak słynny zdrajca, BOLEK, który chyba chciał ich likwidacji aby mu nie przypominały lat zdrady i hańby kiedy to WAŁĘSAŁ się po terenie i od pracowników wyciągał informacje, które następnie przekazywał, ODPŁATNIE, BEZPIECE i oczywiście słynny, późniejszy "T" z książki Rotha, niemiecki agent Tw "Oscar" i nikczemna spółka z PO agenturalnym rodowodem PRL-u.

100/100. Za darmo Donek nie dostał tych dwóch orderów od Merkel.
To wypisz wymaluj Konrad Wallenrod, z poematu Adama Mickiewicza, współczesny niemiecki agent wpływu.

Konrad Walenrod doprowadził zakon Krzyżacki do klęski, a gdy został zdemaskowany pozbawił się życia, natomiast to ścierwo mimo zdemaskowania dalej atakuje Polskę i chce doprowadzić do obalenia rządu dobrej zmiany.

Nie wiem jak tam było w stoczniach , ale cała masa Polaków, sprzedawała swoje miejsca pracy za "srebrniki". Kiedy już je przeżarli to zobaczyli ,że bezrobocie a raczki mają w nocniku.

Masa siedzi i sypie, ale już za zarobioną legalnie kasę z wywiadów, a co do mas Polaków to w większości zachowali twarz i nie dali się zeszmacić, jak ci od tych srebrników ujadający z esbekami o ich "prawa" w KOD.

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | www.gazetapolska.pl | www.panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl